Hvordan vælger jeg de rigtige blækpatroner til min printer?

 

Hos Pixojet oplever vi desværre med jævne mellemrum, at kunder henvender sig til os, frustrerede over at de har bestilt de forkerte blækpatroner til deres printer. 

Vi må desværre også ofte høre for, at vi er skyld i, at de forkerte printerpatroner er blevet bestilt, fordi ’det var de blækpatroner, der dukkede op, når der blev søgt på den pågældende printer’.

Vi er utroligt ærgerlige over, når vi kommer ud for sådan et tilfælde, for vi har erfaret, at hver gang vi modtager en lignende henvendelse, så er fejlbestillingen sket af samme årsag; man har blot søgt på hele eller dele af sin printermodel i vores søgefelt og klikket på ét eller flere af de produkter, som blev vist i drop-down menuen, og bestilt dem hjem. 

Vi vil stærkt fraråde enhver at gå sådan til værks.

En fejlbestilling lavet på baggrund af ovenstående fremgangsmåde stiller både vores kære kunder og os i en, sagt på godt jysk, træls situation. 

- kunder kan føle sig snydt og finde det utilfredsstillende, at de ikke kan få deres penge retur for åbne patroner, som ikke kan bruges i deres printer, og vores kundeservice kan ikke gøre så meget andet end at beklage situationen (mest på vores kunders egne veje, da vi jo helst ser, at alle vores kunder får de korrekte varer i første omgang).

’Jamen hvorfor kan I ikke bare refundere pengene – det er jo jeres fejl, da de pågældende patroner blev vist i søgeresultaterne?’

Vi beklager mange gange, men det er ikke helt korrekt… 

Når man blot indtaster en søgning i vores søgefelt, så tager søgemaskinen alle søgeelementer i betragtning, og den fremviser produkter, hvor hele eller dele af søgeordene indgår (det kan være i titlen, varebeskrivelsen eller specifikationerne). 

Dvs. du vil i stort set alle sådanne tilfælde opleve, at der findes et mix af forskellige produkter i søgeresultaterne.

Man kan dog gå sådan til værks! For de korrekte produkter vil også være at finde blandt de viste resultater, men man skal i så fald sikre sig, at ens specifikke printermodelserie står oplyst under fanen ’Specifikationer’ under produktet.

Står dine printermodelserie under ’Specifikationer’, så kan den/de gældende patron(er) benyttes til ens printer. 

Står din printermodelserie ikke under ’Specifikationer’, så kontakt evt. kundeservice for hjælp via vores live chat eller på info@pixojet.dk; undgå at klikke patronerne hjem straks, for så havner vi netop i den trælse situation, hvor du ikke kan få dine penge tilbage, såfremt du har brudt emballagen, og vi kan intet stille op ud over at guide dig i, hvilke patroner du skulle have haft. 

Sådan vælger du de rigtige blækpatroner til din printer

Mangler du blæk til din printer (dette gælder også lasertoner) ser vi helst, at du får bestilt de rigtige printerpatroner hjem i første omgang; fejlbestillinger er altid behæftet med frustration, spild at tid og ikke mindst spild af penge for dit vedkommende. 

Denne metode er ’dummy-proof’, og du vil ALTID bestille de rigtige patroner, hvis du blot følger denne fremgangsmåde.

Lad os antage at du har en blækprinter, som anvender blækpatroner, og den specifikke printermodelserie er HP Envy Photo 6232. 

- Klik på menuen Blækpatroner
 


Vælg HP blækpatroner
 


Vælg så HP Envy
 

Find så din eksakte printermodelserie i oversigten, i dette tilfælde HP Envy Photo 6232, og klik herpå
 

Nu vises vores udvalg af de rigtige blæk- og farvepatroner til den pågældende printer
 


 

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@pixojet.dk

{if $general.languageIso == "DK"} {literal} {/literal} {/if}